Hvad siger
vores brugere
om biblioteket?

"”Min ældste elsker at komme ned og lege.
Her er nogle gode faciliteter, når vi kommer
som børnefamilie.”"

Githa Rasmussen

mor og glad biblioteksbruger

”Magdalena og jeg, vi hygger heroppe; hun er i udklædningstøjet, og jeg får lov til at læse avis og drikke kaffe.”

Lasse Midtgaard

far og glad biblioteksbruger

”Jeg har meget selv-studietid. På biblioteket kan jeg have mit eget lille kontor og få lov at sidde så længe, jeg vil.”

Malene Ripley Eilsø

studerende

Indendørs skovtur?

Kig forbi og oplev dit moderne forsamlingshus - et hus, hvor der er plads til demokrati, fællesskab og fordybelse. Dit bibliotek inviterer også til, at du bruge det som dit moderne forsamlingshus. For her mødes brætspillerne, strikkeklubben, læsekredsen, generalforsamlingen og de studerende. Vi har nemlig fået hele ni studie- og møderum, som du kan booke. Hvis du er mere til det åbne rum, har vi desuden etableret nye læsekroge overalt i biblioteket. Også børnebiblioteket har fået et løft. Her kan du og dine børn nu tage på indendørs skovtur, game eller lege i husene ved Forældreparkeringen.

Kom og vær med -
det er dit bibliotek.